26 Ocak 2011 Çarşamba

YILIN ALTIN ŞEFLERİ

3. Uluslararası ALTIN KEP Aşçılar Yarışması Antalya Expo Center’ da geçtiğimiz hafta yapıldı.
Şef Musa BOZKIR önderliğinde Limak Atlantis Hotelinin aşçıları, YILIN ALTIN ŞEFİ Dalında 1. liğe layık görüldü.
Birinciliğe layık görülen Aşçılarımız;
             Alaattin AKINCI
             Hakkı GÜLMEZ
             Mahmut KURU

Buraya kadar olan resmi açıklamamızdı. Şef Musa BOZKIR malum bizim evinde büyük şefi. Babamız.

Ne yazacağımız bilemedim. Kendisiyle gurur duyuyorum. Çalıştırdığı aşçılar elemanları yılın altın şefleri seçildi. Alaat
tin ustayı, Hakkı ustayı ve Mahmut ustayı da tebrik ediyorum. Çıtayı yükselttiler. Seneye hedef İstanbul. Hayırlısı inşallah.



İste fotograflar












7 yorum:

ahmet dedi ki...

Tebrikler Musa usta ve ekiibi

Deli Anne dedi ki...

tebrikler

zeynep dedi ki...

EŞİNİZİN VE EKİBİNİN BİRİNCİLİĞİ KUTLU OLSUN..
TEBRİKLER..

İKİ MELEK dedi ki...

tebrikler..evde yemekleri kim yapıyor..diye hep sorarlar heralde. aşçılığa da özenmeye başladım..sanat eseri gibi maşallah

mintinin dünyası dedi ki...

tebrik ediyorum arkadaşım,başarıları daim olsun dilerim...
bloğunu izlemeye alıyorum.
sevgiler...

mimozayım dedi ki...

Ay yok bu kadarı dedim postu okurken. Tesadüfen girdim bloğuna. Antalyadasın ve eşin şef. Ay ne tesadüf benimdeee. Allah bilir eşin eşimi tanıyordurda. Bloğuma beklerim canım. Tanışalım kaynaşalım.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Evet Mimoza büyük ihtimal tanıyordur. Tabii tabii tanışalım