28 Temmuz 2011 Perşembe

BİR EVDEYİZ BİR DEĞİLİZ


Dün akşam geldik evimize. Özlemişim. Ama Antalya çok sıcak Klimayı hiç kapatmadık desem yeri var.

Birazdan Korkuteli ye gidiyoruz. Kayınvalidemler yazın Antalya lıların tabiriyle yaylalamaya gidiyorlar oraya. Çocuklarda istiyor ne zamandır. Ramazan başlayana kadar gidip gelelim dedik.

Aylardır uğraşıp verdiğim 2 kilonun birini otelde geri almışım. Öbürü darılmasın diye onuda Korkuteli de alıp geleyim dedim :). Kayınvalidem çok güzel yemek yapar Hele bir tarhana yaparki nohutlu falan harika olur. Toztarhanasınıda kendi yapar zaten. Bizde paylaşırız kışın :).

Ben macurum. Bulgaristan göçmeni yani. bizim yemeklerimiz çok farklıdır. sütlü yoğurtludur çoğu. Antalya ya gelin geldiğimde çok zorlanmıştım salçalı yemeklere. Ama alıştım galiba ee nede olsa 14 yıllık gelin olduk.

Evet eğer yolunuz Korkuteli ye düşerse şiş köfte piyaz ve yanıksı dondurmasını mutlaka deneyin .

Hadi bana iyi yolculuklar. İnşallah Ramazan da hava biraz da ha makul bir sıcaklıkta olur.

5 yorum:

Ülkü dedi ki...

İyi yolculuklar kilonu garip tek bırakma alda gel 1 kilo daha :))) aminnn diyorum ramazandaki sıcaklık için serin olsun inşaallah :)

neval dedi ki...

bir macurda burada :))

noblesse dedi ki...

iyi yolculuklar, gönlünce eğlen.

Şerife dedi ki...

o kilolar yok mu benim en büyük derdim dilerim kalan bir kiloyuda almazsın dilerim nice 14 aylar yıllar görürsünüz sağlıkla mutlulukla

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Teşekkürler kızlar