26 Haziran 2011 Pazar

GUACAMOLE

bundan 6 ay öncesine kadar avokado yemeyen bir insandım. Ama şimdi Guacamole sayesinde haftada 2-3 kez yapıyor ve bir tabağı tekbaşıma bitirebiliyorum

Malzemeler
1 adet Avokado
1/2 adet limon
2 diş sarımsak
1 büyük domates
1 baş kurusoğan
tuz

Avokadoyu sarımsak ve limon ile iyice ezerek koyu bir sos kıvamına getiriyoruz. içine doğradığımız domates ve soğanları katıyoruz ve afiyetle yiyiyoruz.







Ben ayrıyeten yağ koymuyorum zaten avokado yağlı.

Tarifi nerden aldığımıda belirtmek lazım gelirse Exec. Chef Musa BOZKIR dan. Eşim olurda kendileri.

Birde dışı siyah olan avokadoların sanki lezzeti daha iyi gibi geldi bana. Tercih sizin.

Yapanlara afiyet olsun.

3 yorum:

noblesse dedi ki...

bu tarife çok sevindiğimi söylemeliyim, malzemeleri tamamlayıp denicem, ellerine sağlık nefis görünüyor.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Evet denemelisin şimdiden afiyet olsun

Adsız dedi ki...

Evet güzel bir formül.Sağlık ve diyet açısından faydalarını da yazın da ,iştahımız açılsın.