9 Eylül 2011 Cuma

HEDİYELERİM GELDİİİİ

Blog dünyasını ilk 6 ay sessiz sedasız izledikten sonra bir kaç aydır aktif olarak içindeyim bu dünyanın.

Ve ilk kez böyle bir organizasyona katıldım ama ne kadar iyi yapmışım. Birazdan sizlerde anlayacaksınız ne kadar iyi yaptığımı. Aslında söze gerek yok ben susuyorum ve fotoğraflar konuşsun diyorum.
















Efendim hürrem yüzüğümü hemen taktım. Bulaşık makinasını bile onunla boşalttım. Dedim ki "vay be hürrem bunu yapabilmişmidir "

Eşimde namaz takkesini çok beğendi. Tesbihin onun olduğunu söylemedim el koydum. Kokosh cum hakkını helal et artık. (Ama nedeni var: Biz taşınırken benin bütün tesbihlerim kayboldu. Şimdi yavaş yavaş toparlıyorum. Bu mis kokulu tesbihde hemen koleksiyona dahil oldu)

Kokosh cum tekrar tekrar teşekkür ediyorum bu güzel hediyeler için hele de o kapı süsü için.

Dedim dimi size iyiki katılmışım etkinliğe diye. Pardon Organizasyona.

Burdan bir diğer teşekkürde Tuğba ya . Emeğinden dolayı.

10 yorum:

prenses annesi dedi ki...

güle güle kullan hepsi çok güzeller :))

Gülgün dedi ki...

Hepsi harika görünüyor, ben kaçırdım bu orgqnizasyonu ama bidahakine katılcam inşallah...

Gülgün dedi ki...

Hepsi harika görünüyor, ben kaçırdım bu orgqnizasyonu ama bidahakine katılcam inşallah...

Sihirli Kokosh dedi ki...

Beğenmne sevindim güle güle kullan hediyelerimi burdan görmek ayrıca bir hoş etti içimi, nerdeeen nereye değil mi?:)

Ülkü dedi ki...

Çok güzellermiş şükür seninkide geldi :) güle güle kullan :)

Noblesse dedi ki...

güle güle mutlu ve sağlıklı günlerde kullan.

Krnc dedi ki...

Güle güle kullanın :)

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

iyi günlerde kullan çok ciciler :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.

yemyeşildeniz dedi ki...

hepsi çok cici güle güle kullan inşallah tatlım.