16 Eylül 2011 Cuma

KREŞ NEVRESİM TAKIMIMIZ

Yağız Emre Salı günü kreşe başladı. Bu günde ilk kez öğlen uykusuna kaldı. Sabah 08:30 dan akşam 16:00 a kadar kaldık kreşte ve ilk 3 gün beni görünce açtığı çeşmeler bu gün açılmadı. Pazartesi günüde kreşe servisle gidecek. Şansımıza öğretmenimizde aynı servisle geliyormuş. Bunu da başarıyla atlatırsak bayağı bir aşama kaydedeceğiz inşallah.

Bunlarda dün gece saat 02:00 civarı diktiğim kreş nevresim takımımız.



Salı günü işbaşı yapıyorum. Dönüyorum sahalara. İnşallah Yağız bir an önce alışır.

20 yorum:

neval dedi ki...

ne ciciler ya

bırtutamkekik dedi ki...

güle güle kullansınn mışıl mışıll uyusun yağız paşa:)
sanada kolalıklar diliyorum canım...
sevgilerimle...

prenses annesi dedi ki...

nevresim takımı güzelmiş, nasılda beğenmiştir oğlun.. inşallah alışır. sanada şimdiden hayırlı işler. evde sıkılmaya son ;D

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Teşekkürler Nevalcim

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Ayşegül çok teşekkür ederim. İnşallah inşallah

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Yaren sağol. Evde sıkılmaya vaktim yoktu aslında ama :) hayırlısı inşallah

Noblesse dedi ki...

çok cici bir takım olmuş, ellerine sağlık.Yağız adapte olur kısa sürede inşallah:))

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Noblesse teşekkürler. İnşallah adepte olur inşallah

yemyeşildeniz dedi ki...

çook güzel olmuş, çok beğendim tatlım ellerine sağlık. kolay gelsin ayrıca :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Sağol yemyeşildeniz. Sanada kolay gelsin. Seninki kreş çağına gelince dikeriz sizede.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Güle güle kullanin

Sihirli Kokosh dedi ki...

Hadi gözün aydın.Alışır alışır oyunlar arkadaşlar unutturur ama çok cici olmuş onlaaar!Benim de oğlum başlayınca sahalara balıklama atlayacağım:)İşin de hayırlı olsun canım çok sevindim:)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Nesliname teşekkürler.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

kokosh cum sağolasın. Dikeriz senin oğluşa da böyle cici şeyler.

Adsız dedi ki...

ayyy ne tatlı olmuş bu nevresim ya...bayıldım bayıldım...güle güle kullansın kreşinde:))

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Eymen ğaşam teşekkürler. İlk uykusunu cuma günü uyudu kreşte. Sorun yok. Bakalım Pazartesi ne olur.

Adsız dedi ki...

ben kreş olayına pek sıcak bakmıyorum ama inşallah oğluşun ve senin için hayırlısı olur...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

İnşallah Eymen paşa hayırlısı olur. Doktorumuz dahil çoğu kişi yaşı itibariyle bakıcı yerine kreşi tavsiye etti. Kreşimizde çok özel bir yer. yaklaşık 20 yıllık bir kreş. Ve kızları Akdeniz üniversitesinde çocuk gelişimi bölümünde doçent. Devamlı öğretmenler eğitim alıyor. Hayırlısı inşallah.

Adsız dedi ki...

sıradan bi kreş olmamasına sevindim...genelde kız meslektekileri alıp akşama kadar sadece oyalama mantığıyla çalıştıkları için pek sıcak bakmıyorum..ama işini profesyonelce yapanlara lafım yok canım...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Eymen paşam her aktivite yarım saat sürüyor. 10kişilik bir sınıf bir öğretmen ve bir de yardımcı abla var. Bir çok kreş dolaştım inşallah hayırlısı olur. E 3 ay sonra 3 yaş bitiyor. Ve aktivite seven bir çocuk bizimki. Çok şükür 3 yıl kendim baktım. İnşallah iyi olur.