27 Haziran 2012 Çarşamba

HARDAL SARISI ETEĞİM

Son zamanlardaki gözde rengim hardal.

Kumaşın sonunu almıştım Bursa kumaş pazarından. Sonra gittiğimdede bulamadım zaten. Eğer ki bulursam birde tunik dikmek istiyorum.
 Gelelim eteğimize :



Ben bloglarda hani yazıyorlarya resimlerin altına nerden alındığını. çok beğeniyorum. O yüzden bende yazayım dedim.

Şal: Yenimoda
Gömlek :LC Waikiki
Etek : Kendim diktim
Ayakkabı Deichmann

Görüşmek üzere arkadaşlar. İyi bakın kendinize. Allaha emanet olun.

15 yorum:

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

ayyyy inanmıyorum ben direkt şala baktım :) lazer şal çok istiyorum valla :( etekle de harika olmuş ablam :) güle gle giy :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Teşekkürler Birgülcüm. Ben yenimoda.com dan aldım. Ama Sefamerve.com da çok daha güzellerivar. Hemde 2 gün içinde teslim ediyorlar.

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

hıhı öyle sefamervede harikalar benm kuzenm tekbirde çalışıo o almışda yollayamadı daha .)

Mehtap dedi ki...

ÇOK GÜZEL RENGİ ELLERİNE SAĞLIK

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

canım çok uyumlusun iyi günlerde kullan eteğini

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Mehtap çok teşekkürler

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Özge cim takıntı benimkisi birazda çok beğeniyorum rengarenk giyinenleri ama bir türlü ben giyemiyorum.

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

hardalı siyahla çok seviyorum ♥

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

merhaba..ben de geldim..eteğin rengini çok beğendim..takipteyim artık:)

nilerk dedi ki...

eee yeni post ne zaman gelecek hayırdır inşallah kötü bir durum yokdur umarım...

ilk yagmur damlası dedi ki...

s.a tala abla facede arkadaşız ama ben senin daha yeni izleyicinim neyse buldum artık bırakmam seni etek süper olmuş güle güle giy banada beklerim sevgiler

prenses annesi dedi ki...

rengi güzel, kendin dikmen dahada güzel. çok seviyorum el yapımı şeyleri..

herşey tadında dedi ki...

valla etek harika bravoo

dikisdersi dedi ki...

tala işe girdin hepten boşladın buraları ,ben etegini yeni gördüm ,güle güle kullan

merak ettim geldim ,selamlar

Mutluanne dedi ki...

Çok şık bir kombin olmuş güle güle giyinin güzel günlerde..Bana da beklerim canım
Sevgiler