6 Haziran 2012 Çarşamba

YORGAN YÜZÜNDEN ETEK

Kumaşı görünce ilk aklıma babaannemin yorgan yüzleri geldi. Etrafı bembeyaz çarşafla kaplanmış. Ya da köyde perde yaparlardı böyle dallı güllü kumaşlarla. Gözümü alamdım kumaştan. Sonra hem gözümü hem kumaşı aldım. Laf aramızda başka kumaşlarda aldım. Sonra oturdum pazar günü diktim efendim kendilerini Benim çok hoşuma gitti. Her renginden alasım var şimdi. Bakalım siz beğenecekmisiniz Tabii kumaşa ve eteğe odaklanıyoruz benim 3-5 kilo fazlama değil. Birgün beyazlarla bir günde kırmızılarla kombinledim. Daha turkuazla, kahverengiyle, bejle, turuncularla kombinlenebilirde ayıp olacak 15 gün aynı eteği giymek dimi ama. Kalın sağlıcakla blog dosTları.

22 yorum:

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

ne güzel olmuş ellerine sağlık bu ara çiçekli dallı kumaşlar çok moda iyi günlerde giy inşALLAH

Unknown dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık güle güle kullanın..

Limon çiçekleri dedi ki...

Ayyy bayıldım ben bunaaa,renkler harika..

tub@ dedi ki...

güle güle giy eteğini çok beğendim canım

bırtutamkekik dedi ki...

talacımm;
çok teşekkür ederim tatlım cici yorumun için:)
inşallahhh,öyle özledim ki post hazırlamayıı:))
sizlerii ve tümm güzelliklerinizi..

bırtutamkekik dedi ki...

farklı farklı cici ci etekleri dikip giyiorsunn yaa,,içimm gidiyorr içimm..:)
hemm çalışş,hemm bu işe vakit ayır,
hemm iki evlada anne, hemm mükemmel bir eşş...
kocamannnn birr maşallahh sana gülümm..
sağlıkla kullan her birinii inşallah..
öpüyorumm seni.
muhabbet ile...
:)

bırtutamkekik dedi ki...

farklı farklı cici ci etekleri dikip giyiorsunn yaa,,içimm gidiyorr içimm..:)
hemm çalışş,hemm bu işe vakit ayır,
hemm iki evlada anne, hemm mükemmel bir eşş...
kocamannnn birr maşallahh sana gülümm..
sağlıkla kullan her birinii inşallah..
öpüyorumm seni.
muhabbet ile...
:)

bırtutamkekik dedi ki...

farklı farklı cici ci etekleri dikip giyiorsunn yaa,,içimm gidiyorr içimm..:)
hemm çalışş,hemm bu işe vakit ayır,
hemm iki evlada anne, hemm mükemmel bir eşş...
kocamannnn birr maşallahh sana gülümm..
sağlıkla kullan her birinii inşallah..
öpüyorumm seni.
muhabbet ile...
:)

bırtutamkekik dedi ki...

farklı farklı cici ci etekleri dikip giyiorsunn yaa,,içimm gidiyorr içimm..:)
hemm çalışş,hemm bu işe vakit ayır,
hemm iki evlada anne, hemm mükemmel bir eşş...
kocamannnn birr maşallahh sana gülümm..
sağlıkla kullan her birinii inşallah..
öpüyorumm seni.
muhabbet ile...
:)

mihrimah dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık.bende aynı fikirdeyim:))) sevgiler

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Seda cım seninkilerin yanında bir hiç ama sağolasın.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

teşekkürler Nil.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Limon çiçekleri seri üretime geçicem bu etekten bütün Antalya giyecez. Senide ekleyeyimi listeye. :)

teşekkürler

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Tuba cım teşekkürler canım. Kızlara selamlar.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Ayşegülcüm sağolasın. Mükemmel eş kısmını beye sormak lazım. Benim dikiş makinesine hiç mi hiç sevmiyor kendileri. bende seni öpüyorum canım selametle inşallah.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Mihrimah çok sağolasın teşekkürler.

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

çok güzel olmuş:)
hayırlı günlerde giy inş.
hayırlı haftalar, sevgiler:D

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Kübracım çok teşekkür ederim. Hayırlı haftalar sanada.

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

süper olmuş yaa bayıldım yorgan desenine :)

dikisdersi dedi ki...

enfes desen bu ,ne yorgan yüzü ,benimde böyşe etegim olsun ,ben kumaş pazarlarına gidince bu kumaşları almaya korkuyorum :))zaten yakıştıramamam huyum var ,alsam kös kös bakarım ben bunlardan ne olur diye ,

valla tala harika olmuş ,tril tiri l olmuş etegin tam antalya sıcaklarına göre

Unknown dedi ki...

ayağnızdaki kırmızlar topuklumu düzmü nasıl bir model az yakından çekerseniz lütfen ayaklarınızı gçörmüş oluşurz

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Melisa melis dıechmandan almıştım topuklu. Fotosunu koyarım inşallah yakında